2009. augusztus 1., szombat

FINOM HALACKA



Szombaton a gyárba kellett mennem, ezért megkértem A.-t hogy vegyen valami ebédre valót. Különben is utálok a multikhoz menni, A. viszont remekül megoldja az ilyen feladatokat. Most is ezt a két szépséges halackát (elnézést!) hozta nekem megsütni. Mondanom sem kell hogy a Webert gyújtottam be a teraszon. A halakat kicsit megsikáltam és rengeteg petrezselymet, zsályalevelet meg citromkarikát pakoltam a hasüregükbe. Egy nagy tepsit sütőpapírral kibéleltem ( ez azért kell mert így könnyebb utána elmosni ), nagy szemű tengeri sóval megágyaztam, a halacskákat szépen ráfektettem. A maradék citrommal és zöldekkel befedtem, és még ráborítottam további két kiló sót, imígyen teljesen betakarva a művemet. A tetejét vízzel megspricceltem és 180 fokon 30 percig sütöttem.

Nagyon sok vágott petrezselymet, citromlét, egy gerezd tört fokhagymát olívaolajjal, sóval és borssal összekevertem, ezt kanalaztam a finom, illatos húsra a tányéron.

Nincsenek megjegyzések: