2008. március 24., hétfő

GÖNGYÖLT HUSI

Említettem hogy a kezembe akadt egy dagadó, de csak egy olyan laposka-féle. Felszúrni annyira jól nem lehetett, ezért más ötletem támadt.

GÖNGYÖLT HUSI

egy sertésdagadó
hagyma
fokhagyma
aszalt paradicsom
friss zöldfűszerek: kakukkfű, bazsalikom, rozmaring
maradék sajt vegyesen ( ez esetben volt parmezán, cheddar és gouda )
só,bors
balzsamecet
kevés vaj

A húst kettévágtam és szétterítettem. A hagymákat, sajtokat, zöldfűszereket meg az aszalt paradicsomot aprítógépben összedaráltam, a húst bekentem vele, feltekertem ( nem volt egyszerű, a húsdarab még csak nem is hasonlított a négyszögleteshez ), zsinórral átkötöttem, került rá egy kis só, bors, majd pici vajon egy pár csepp balzsamecettel megöntözve lassú tűzön megsütöttem. ( Kb. 2 óra.)

Köretnek tejszínes- szerecsendiós krumplipürét adtam hozzá.

2 megjegyzés:

Scamorza írta...

Egyre jobbak a fotók! Grat! ;)

Neguilla írta...

Igyekszik az ember,köszi...:-)