2008. január 23., szerda

TÖLTÖTT AVOKÁDÓ


Úgy rémlik elhangzott már hogy szeretem az avokádót. Az avokádóval való első találkozás nem volt egyértelműen pozitív: sok-sok évvel ezelőtt a francia tengerparton a salátámban találtam egy szappan-szerű és ízű zöld szeletkét.Néhány évvel később Amerikában a guacamole már szerelem volt első harapásra...
Az avokádóval mindenfélét lehet csinálni, finom levesnek, szendvicskrémnek, pazar salsákat lehet belőle készíteni, vagy éppen salátába remek ( egy ilyen receptet már tettem fel) , ezúttal azonban megtöltöttem.

2 avokádó félbevágva és kimagozva
sós lében eltett tonhal
3 újhagyma a zöldjével együtt
paradicsom
fokhagyma
majonéz
balzsamecet
só,frissen őrölt bors


A tonhalat lecsepegtetem, villával kicsit összetöröm,hozzáteszem az apróra vágott hagymát és paradicsomot, evőkanálnyi majonézt, pár csepp balzsamecetet, zúzott fokhagymát, sózom, borsozom és az avokádókba beletöltöm.


Íme az eredmény....

Tipp: az avokádót érdemes citrommal bedörzsölni hogy ne barnuljon meg.

Nincsenek megjegyzések: