2008. december 29., hétfő

KARÁCSONYI GYÖMBÉRES- PORTÓIS BÁRÁNY

Az előbb emlegetett és megérdemelten három (sőt több) csillagos Gordon Ramsay munkássága egyik újabb gyöngyszemét vettem kölcsön. A receptben ugyan bárány nyárs szerepel, de én báránybordából készítettem. Fotózni sajnos nem maradt...

GYÖMBÉRES-PORTÓIS BÁRÁNYBORDA

1 kg bárányborda

A páchoz:
hüvelykujjnyi reszelt gyömbérgyökér
3 gerezd összenyomott fokhagyma
2-3 ág vágott rozmaring
1 dl száraz portói bor
olívaolaj
bors

Néhány óráig pácoltam a húst, sütés előtt közvetlenül sóztam csak meg és vaslapon megsütöttem. Francia zöldbab salátával tálaltam, amelyhez a blansírozott zöldbabot bébispenóttal és karikára vágott lilahagymával összekevertem, balzsamecettel és olívaolajjal meglocsoltam na és persze borsot tekertem a tetejére.

Nem volt rá panasz...

Nincsenek megjegyzések: